Feedback applicaties

Meten is weten

Betrouwbare feedback van medewerkers, patienten of klanten is cruciaal om adviezen te geven, voorpellingen te doen en de juiste beslissingen nemen. Wij noemen het daarom "serious feedback". Niet eenvoudig, want de data is privacygevoelig en moet veilig opgeslagen worden. De klantbeleving moet juist laagdrempelig en motiverend zijn zodat de response op vragenlijsten maximaal is. En je wilt de verzamelde data kunnen analyseren en rapporteren. Persistence heeft daarom twaalf jaar ervaring met het bouwen van maatwerk feedbackoplossingen gebundeld in een softwarepakket dat al deze uitdagingen - en meer - het hoofd biedt. We bieden Re:sponse als standaard applicatie die meteen ingezet kan worden voor onderzoek. Is dat niet wat je zoekt, dan kunnen we ook een feedback maatwerkapplicatie ontwikkelen zoals we dat voor DiVitaal en SpeakUp gedaan hebben.

Re:sponse feedback applicatie

Betrouwbare feedback van medewerkers, patienten of klanten is cruciaal om adviezen te geven, voorpellingen te doen en de juiste beslissingen nemen. Wij noemen het daarom "serious feedback". Niet eenvoudig, want de data is privacygevoelig en moet veilig opgeslagen worden. De klantbeleving moet juist laagdrempelig en motiverend zijn zodat de response op vragenlijsten maximaal is. En je wilt de verzamelde data kunnen analyseren en rapporteren. Persistence heeft daarom twaalf jaar ervaring met het bouwen van maatwerk feedbackoplossingen gebundeld in een softwarepakket dat al deze uitdagingen - en meer - het hoofd biedt. We bieden Re:sponse als standaard applicatie die meteen ingezet kan worden voor onderzoek. Is dat niet wat je zoekt, dan kunnen we ook een feedback maatwerkapplicatie ontwikkelen zoals we dat voor DiVitaal en SpeakUp gedaan hebben.

Re:sponse

Re:sponse is een platform voor GGZ instellingen en zelfstandig gevestigden wat gericht is op het effectief inzetten van voortgangsfeedback bij therapeutische behandeling. Cliënten ontvangen geautomatiseerd een vragenlijst om het resultaat van de behandeling te monitoren. Re:sponse voldoet aan de vraag om een moderne applicatie die snel en gemakkelijk is in het gebruik en die cliënten direct inzicht geeft in hun resultaten.

Bezoek website
Re:sponse

SpeakUp

Medewerkers moeten veilig en anoniem misstanden kunnen melden binnen hun organisatie. Vooral bij grote bedrijven is dat niet vanzelfsprekend. Met SpeakUp hebben we een applicatie ontwikkeld waarmee medewerkers actief feedback geven via een web applicatie en een telefoonlijn. Onze opdrachtgever People Intouch biedt het systeem aan en ondersteunt bedrijven bij het gebruik. Ze hebben Het is een mooi voorbeeld van een partnership met een klant die heel hoge eisen stelt aan privacy en informatiebeveiliging.

Bezoek website
SpeakUp

DiVitaal

Een leven lang vitaal. Of je nu de hele dag achter een beeldscherm zit of juist zwaar lichamelijk werk verricht, om fit te blijven moet je vaak wat extra's doen. Met het DiVitaal platform geven medewerkers feedback over bijvoorbeeld gezondheid, mentale fitheid, en balans. Met een slim algoritme krijgen ze vervolgens een afgewogen voorstel om deel te nemen aan activiteiten. De werkgever wordt vervolgens volledig ontzorgd bij de organisatie van die activiteiten. Dit is voorbeeld maatwerk applicatie waar feedback een belangrijk onderdeel van is.

DiVitaal
Testimonial

Bij de ontwikkeling van de Re:sponse app wordt nagedacht over het gemak voor behandelaren en cliënten. Met één druk op de knop de ROM starten en je resultaten direct kunnen inzien, dat is zo belangrijk.

Annet Nugter - Hoofd afdeling Onderzoek en Monitoring GGZ-NHN
Annet Nugter
Testimonial

Persistence is een enorm fijn bedrijf om mee samen te werken. Als we iets willen aanpassen of als er een probleem is reageren ze meestal dezelfde dag.

Marjolein Koementas-de Vos - Klinisch psycholoog GGZ-NHN
Marjolein Koementas-de Vos

Vragenlijsten op maat

Wil je weten wat wij voor jou kunnen betekenen?